Onze aanpak: de positieve

Dit is ons uitgangspunt: verbetering, optimalisatie. Altijd.

Intake

Alles begint altijd met een goed gesprek. We bekijken samen wat er bijgestuurd moet worden en welke stappen daartoe ondernomen moeten worden. Wat is de vertreksituatie? En wat heeft u als klant voor ogen? Is dat haalbaar? Ook hier tasten we samen mogelijkheden en grenzen af. U weet vooraf in elk geval wat u krijgt en wat u niet krijgt.

Roadmap

Op basis van de vergaarde info werkt ShieldIT een roadmap uit op korte (quick wins), middellange (structureel) en lange (future proof) termijn. Wat krijgt prioriteit en hoe wordt de uitgewerkte security-oplossing in uw beleid geïntegreerd? Wie neemt de lead bij u als klant en in welke mate is extra coaching vanuit ShieldIT nodig?

Traject

Eens de krijtlijnen zijn uitgezet, begint het echte werk: de uitvoering van de roadmap incl. de implementatie van de afgesproken security products & solutions. We interpreteren alle security issues en mappen die met de realiteit, gekoppeld met advies en/of coaching naar u als klant.

Oplevering

Zodra alles afgepunt is, overlopen we met u alle ondernomen stappen. De wat’s, hoe’s, en waaroms.

Coaching

U krijgt van ons de nodige productkennis en lichten u uitgebreid toe hoe de gekozen oplossingen gebruikt moeten worden. Om uw IT-security intact te houden, sturen we – waar nodig – ingebakken attitudes bij medewerkers bij of leren we hen juiste security-attitudes aan.

Epiloog

Tijd voor evaluatie. Is alles on track? Zijn er onderdelen waarin u als klant nog meer autonomie wil vergaren? Of omgekeerd, waar u meer support wil? We werpen vrijblijvend een blik op ‘the bigger picture’: mogelijke pistes die voor u als klant interessant zijn om te overwegen in een volgende fase.